sarab-gasht

سراب گشت

- سراب گشت+آبگرم اردها

تبلیغات
جستو جو در سراب گشت
درباره ی ما
    این وبسایت تحت عنوان سراب گشت در تاریخ 1394/10/8 با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان سراب و جمع آوری و انتشار تصاویر و گزارش های کوهنوردی تاسیس گردید.
اطلاعات کاربری
سراب گشت+آبگرم اردها
معرفی آبگرم اردها + عکس
بازدید: 4390
ارسال شده : شنبه 12 دی 1394 توسط : امیر مهدی صادقی

این آبگرم در فاصله 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر سراب واقع گردیده است که به علت قرارداشتن در روستای اردها به این نام خوانده میشود.فاصله مرکز شهرستان با اردها 20 کیلومتری میباشدو بعد از عبور از روستا با طی اندکی راه به سمت جنوب و عبور از منطقه ای............

 

بسمی تعالی

آبگرم اردها


این آبگرم در فاصله 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر سراب واقع گردیده است که به علت قرارداشتن در روستای اردها به این نام خوانده میشود.فاصله مرکز شهرستان با اردها 20 کیلومتری میباشدو بعد از عبور از روستا با طی اندکی راه به سمت جنوب و عبور از منطقه ای سرسبز و کوهستانی به محل آبگرم معدنی میرسیم. مسیر از شهر سراب تا محل آبگرم آسفالته میباشد.

برای رفتن به آبگرم باید از شهر سراب به طرف اردبیل حرکت کرد. و بعد از عبور از روستای طاران به سمت راست می پیچیم. وبعد از عبور از روستای سنزیق و حسنجات و اردها به این آبگرم میرسیم.

استخر: این آبگرم دارای دو استخر جداگانه برای آقایان و بانوان احداث گردید.

خواص درمانی آب:این آبگرم برای سنگ کلیه، جای سوخابتگی ، امراض پوستی ،روماتسم و ... معجزه می‌کند.

 اخیراً نیز مورد توجه سرمایه گذاران خصوصی و منابع استانی جهت راه‌اندازی قطب گردشگری در منطقه قرار گرفته است ، بطوریکه امکانات اولیه نظیر آلاچیق ، دستشویی عمومی و .... در مراحل اولیه تامین گردیده است.


 

http://uupload.ir/files/zvnn_dsc00644.jpg


 

بقیه عکس ها

http://uupload.ir/files/3zgi_dsc00648.jpg


عکس حوض قدیمی

http://uupload.ir/files/lsul__dsc0596.jpg




تمامی حقوق برای سراب گشت محفوظ می باشد. استفاده از مطالب تنها با زکر منبع مجاز می باشد.